Veckans blogg!

Varje torsdag kommer jag att presentera veckans blogg. Det kommer alltså vara den blogg som är min absoluta favoritblogg denna vecka.

Den här veckans blogg är Photos by Annika Svenmarck.

Jag famlade förbi hennes blogg för några veckor sedan, och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag tycker att hon tar underbara bilder och har en otrolig känsla för bild. Dessutom har hon en lekfullhet i sina bilder som jag tycker om.
Ett extra plus är hur hon tipsar om sina egna erfarenheter om kameror, objektiv och övriga tekniska tips som kan vara bra att ha när man fotograferar. Därför får hon bli veckans blogg!

Kommentarer

Annika

2009-03-05 - 10:45:22
Nämen oj! Vad glad jag blir, tack så mycket :)

Anonym

2009-03-05 - 14:24:31
Sv:Ska nog försöka med både den hemmagjorda och den andra hehe. Jag lossnar så jäkla mkt hår och så blir de knutar osv i de, och de hjälper inte när jag klipper de heller:(Tack så mkt för tipsen:)

Anonym

2009-03-05 - 14:26:26
Sv: Ja, jag får prova på en massa, mamma har ju jobbat på media förut så hon har knäppt en massa så tänkte låna en annan kamera av henne som hon hade då:)

Maja

2009-03-05 - 15:23:27
Ahah var så lite så :D

Anonym

2009-03-05 - 17:36:56
Sv:de kan jag verkligen förstå att du gjorde,skrattade alltså haha:). Jag blir full i skratt bara jag tänker på va han sa åt dig haha:)

Josefin

2009-03-05 - 19:56:49
Fin blogg,

kommentera gärna min om du har tid!

Kram Josse. :)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus