Färdig? Nästan.

Nu har jag nästan skrivit klart tentan. Det behöver ju egentligen inte ta så lång tid, jag har bara varit så omotiverad. Hur som helst så har jag skrivit den nu. Den ska få vila ett par timmar medan jag lagar lunch, så ska jag finslipa den sen. Det är första gången på länge nu som jag ska laga egen mat. Annars har det varit mycket grillat, eller så har jag snyltat på Andreas mat. ^^, Det blir i alla fall fisksoppa med massa grönsaker. MUMS!



Detta var en av de sista bilderna som togs innan solen försvann bakom träden och mitt batteri i kameran tog slut.
Jag gillar den skarpt.

Kommentarer

Matilda

2009-04-29 - 11:39:09
duktig du är med tentan!



sv: jomen precis, där i soffan hade hon det tydligen väldigt bra. man kanske skulle testa någon dag. en heldag alltså. haha!

:-)

LillaMaggan

2009-04-29 - 12:34:46
jaa!! den var superfin!! jättefina färger och... allt :) lycka till med finslipningen!

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus