Saknar kreativiteten

Idag när jag kom hem från jobbet hade jag noll matinspiration. Det blev ägg och frukt. Skulle egentligen ha varit räkor till också, men jag hade bara färdigskalade frysta och de kändes inte så lockande! Men nu har jag mat i magen och väntar på att den ska sjunka så jag orkar ett pass på cykeln.
 
Det blir lite fler arbetsdagar denna månaden också, vilket jag ser fram emot. Även om det är alldeles för kallt och alldeles för tidiga mornar. Jag trivs med att ha ett jobb att gå till.
Något jag saknar är däremot det kreativa fotograferandet. Det var länge sedan nu som jag hade en riktig superidé som jag såg fram emot att genomföra. Lite inspiration tack!
 
 
Denna bild är från 2008 om jag inte minns helt tokigt. Fler i denna stilen skulle jag vilja ta, men inspirationen är helt borta.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus