En bra start på dagen

I morse vaknade jag av att älsklingen kröp ner bredvid mig och viskade vackra ord i mina öron. Plötsligt började dagen mycket bättre, kan man säga. Sen smet han till jobbet. Själv har jag fortsatt att pilla med bilderna hela morgonen så jag har helt glömt att äta frukost. Jag ska göra några bilder från det andra temat så ni får lite förhandstitt på det, innan jag måste ägna mig åt plugget. Om jag lyckas slita mig förstås.

I dag blir det även gym när de öppnar. Ska bli härligt efter en helgs lugn. Jag och Andreas lyxade ju till det med bio i går också. Filmen var enligt mig den absolut bästa i serien. Kanske beror det på att de börjat rikta sig mot en äldre publik?

Exakt en vecka är det kvar tills jag fyller 20 nu också. På lördag ska vi ha ett gemensamt kalas, min mamma, min syster och jag eftersom vi fyller 90 år tillsammans den här månaden. Sedan lördagen därpå ska jag ha en lite mer privat kalas för vännerna. Inbjudningarna är redan ute på vift kan man säga. Men nu ska jag allt käka lite frukost. Innan jag smiter bjuder jag på två bilder till frånden första sessionen. Det är snarlika bilder, men ganska olika känsla. Vad tycks?





Modell: Elisabeht Letho
Fotograf: Elin Wennemyr

Kommentarer

Charlie

2010-03-25 - 12:16:25
Åh, den översta bilden gillar jag skarpt!!

Såna där fönsterbilder som de brukar ge exempel på, känns gemytligt ^^,

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus