I couldn't help myself

Jag och Andreas var nyss en tripp till affären och handlade mat. Jag kunde inte låta bli att köpa batterier till min kamera. Mina uppladdningsbara har tagit slut och jag väntar på nya. Men jag hade inga batterier alls hemma, vilket innebär, inget fotande! Det gick inte, så jag köpte engångsbatterier så länge.

I dag blir det tydligen grillat. Andreas åkte iväg för att göra lite ärenden först och jag ska väl städa lite så länge innan jag sätter mig och förhoppningsvis blir klar med plugget. Kanske blir det även en tur till gymmet för lite konditionsträning. Jag är lite öm i musklerna efter en dags vila, men vi får se vad vi hinner. ;) Vädret är ju ganska osäkert också. Det växlar hela tiden från blå himmel, till detta:



Vi får helt enkelt hoppas att det håller upp. ;)

Kommentarer

Matilda

2009-07-12 - 14:45:56
häftig bild, även om det är ett trist motiv (regn regn reeegn, VAR är solen sverige?!?)

:-)



sv: ja det kommer bli superhärligt!

Natalie

2009-07-12 - 19:40:47
Sv: Ja grease är riktigt rolig! :D

ericaperzzon

2009-07-13 - 17:21:17
Träna borde jag också göra!:P



/E

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus