Regnväder...

Tanken var att jag skulle ta en tur till gymmet i förmiddags. Men just när jag tänkte gå så såg det ut, såhär:



Så jag avvaktade lite, och snart började åskan mullra. Ett par minuter senare såg det ut såhär!



Haglet yrde i backen så det bara small om det. Hu, tur att jag väntade med att åka till gymmet. Det bildades stora pölar med vatten på vägarna också, så jag hade nog drunknat på vägen dit om jag inte fått ett hagel i huvudet och däckat först.



Men Nelly tyckte att det hela var jättespännande! :D



Nu har jag i alla fall varit till gymmet och även en vända till affären. Jag passade på att handla lite mat på vägen hem och unnade mig även en Gainomax vanilj, eftersom jag låg så bra till med kalorierna. ^^,

Kommentarer

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus