Sleepless nights

I går när jag och Andreas var ute och grillade var det en liten kaja som spatserade runt oss hela tiden. Den var nog säkert också sugen på lite grillat. ^__^



Senare på kvällen tog jag och Andreas med oss kamerorna ut på en promenad. Klumpig som jag var hade jag dock bara mitt lilla minneskort i kameran. Så det blev inte så många bilder.









I dag har jag haft migrän och inte gjort så mycket alls. Andreas blev inringd till jobbet som vanligt så jag har mest gjort lite ärenden på stan. Men snart ska vi ut på en ny mysig promenad tillsammans. ^___^

Kommentarer

Anonym

2009-07-13 - 22:30:50
Fina bilder!

Anki

2009-07-14 - 22:13:23
Riktigt fina bilder du har tagit. Önskar jag också kunde det där med att fotografera.. Och hade en bättre kamera också för den delen..:)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus