Som katt och råtta

Festen i går var riktigt trevlig. Det kom inte så många, men det var bra stämning, vilket är det viktigaste. Jag är faktiskt inte alls särskilt bakisseg i dag. Vi gick och la oss strax efter klockan ett och klockan 05:25 var jag uppe och drack vatten och var riktigt pigg. Men jag gick och la mig igen i alla fall. Sen sov vi en bra stund innan vi vandrade till affären och inhandlade en härlig frukost.

I dag ska vi se den nya Harry Potter-filmen på bio. Därför tänkte vi ladda upp med den senaste filmen innan denna så vi är säkra på hur allting slutade. Jag är inte helt säker på att jag sett den filmen alls.

Jag har också tittat på bilderna från gårdagens fotografering och jag är snuskigt nöjd med vissa av dem. Dessa kan jag nog pilla med i många lyckliga timmar. Så fort jag blivit klar med några ska ni få se.  Tills dess får ni nöja er med bilden på mig och Andreas när vi var utklädda som katt och råtta innan maskeraden, samt rosen jag fotograferade innan fotograferingen med Elisabeth.







Kommentarer

Beth

2009-07-19 - 23:55:06
Hihi! Ni ser söta ut!

Hoppas ni hade det trevligt, hur var de andra klädda? :D

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus