30 minuters promenad, en poäng

Det var en önskan från en av deltagarna att varje 30 minuters promenad ska ge en poäng. Och det tycker jag är en rimlig önskan eftersom vissa går 1,5 timme per dag och andra hinner med tre promenader. Så om ingen har några invändningar mot detta så är det dessa regler som gäller på måndag, när tävlingen börjar.

Själv har jag vaknat för en stund sedan och ska snart peta i mig lite frukost. Det blir nog något i samma stil som gårdagen. I dag är jag även bjuden till att delta på Felicias avslutningsdag. Jag har inte bestämt något än, men jag har lite jobb att göra, så jag får se hur jag gör. Jag har en jättespännande idé till en artikel, så jag ska ringa lite samtal i dag och se vad jag får för respons. Andreas ska åka till jobbet om ett par timmar så jag får ändå spendera hela dagen i lugn och ro. Men nu ska jag äta frukost, och innan jag smiter bjuder jag på en egobild från gårdagen. Pusshej!

Kommentarer

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus