Sunshine

Åh, vilket härligt väder! Det var som om någon läste min blogg och beställde lite solsken, i morse. ^^, Jag cyklade den knappa milen till jobbet och jobbade, sedan kom Andreas och hämtade upp mig. Det blev ingen styrketräning i går eftersom jag hade sådan träningsvärk i benen. Inte för att det var benen jag skulle träna, men jag ville ändå ge kroppen en chans att återhämta sig. Det kändes allt lite i benen på cykeln i dag också. Men i dag tänkte jag ändå träna i alla fall.

När jag kom hem så tog jag och Andreas en sväng till biblioteket så jag fick låna ett par böcker. Sedan gick jag hem och lagade mat. Jag har varit en hel del hos Andreas den senaste tiden, vilket resulterar i att maten hemma blir dålig tillslut. Därför har jag lagat i ordning den så jag kan frysa ner den i portioner sedan. Det blev lasagne och kycklingstroganoff eftersom det var de råvarorna jag hade hemma. Jag gjorde även pannkakor till lunch. Nu, eftersom jag har resten av dagen ledig ska jag läsa en stund innan jag går ut på en härlig promenad och sedan tränar. Puss!

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus