Dagens schema

I dag ska jag ta tag i lite plugg så fort jag har städat och petat i mig lite mat. Jag och Andreas var ute på en morgonpromenad i morse. Det kändes lite segt att komma upp men annars var det mys. Orkar jag så ska jag försöka rensa min stationära dator så jag kan ha den som bildbank. Det börjar bli mycket bilder och trångt med plats. Dessutom skulle jag behöva sortera bilderna lite noggrannare, vilket garanterat kommer att ta ett tag. Och tiden tillåter så kanske jag också tränar lite i dag. Jag har lite träningsvärk i armarna efter städningen i går. Först och främst ska jag försöka peta i mig lite mat och sedan sätta fart med allt annat. Hoppas kunna hinna över till Andreas för att hämta lite bilder från hans kamera, så jag kan uppdatera bilderna på bloggen lite. Ni märker väl helt enkelt. ^^,





Bilden är på Nelly och Rasmus i julas.

Kommentarer

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus