En dålig dag.

I dag är en dålig dag. Den började dåligt och den fortsätter vara dålig. Men jag tar det ganska bra. I morse när jag vaknade var kylskåpet tomt. Den lilla frukost jag försökte med gick åt skogen. Jag och Andreas åkte och handlade lite mat. När jag kom hem och skulle göra klart det jag hade kämpat med i hela dagen i går, var allt borta.. Det fanns inte en ytte pytte liten rad kvar av allt jag hade skrivit. Så det var bara att börja om. Jag blev sååå arg..

Vädret ute är mörkt och kvavt. I samma stund som åskan mullrar sommer jag flyga som en raket hem till Andreas. Jag tycker inte om att vara ensam när det åskar. Risken finns väl att jag blåser bort på vägen dit dock. Men det vore väl bara ännu en twist på denna dåliga dag...

Lägger upp en passande bild på en purken och fluffig Nelly också. En av mina favoritbilder. Sno du den så bits jag, hårt.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus