Förkylning och mjukglass

När jag var klar med bilderna kröp jag ner i mina mjuka pyjamasbyxor och gjorde i ordning en cappucino. Sen plockade jag fram kurslitteraturen inför nästa moment. Men jag hann inte långt innan Andreas kom och haffade mig för en sväng till biblioteket och affären. Precis när vi kom innanför dörren för att laga mat ringde mamma. Hon ville bjud på mjukglass och vi tackade varken nej till glassen eller sällskapet. Så nu är jag hemma igen.

I dag åker moderskapet med tillhörande make upp till höga kusten för att titta på lite villor. De är lite sugna på att köpa någon stuga som kan fungera som semesterställe för släkten. Mycket bra idé om du frågar mig. Eftersom de åker bort åker jag och Andreas till fors och agerar kattvakter. Mys pys. Nu ska jag göra lunch.



Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus