Naturbilder

Vi var ju en sväng till lillsjön också. Eftersom de här bilderna inte behövde redigeras så kommer de upp på en gång de också. ^^, Enjoy!



Såhär fint var det utanför mig när jag skulle sätta mig i bilen.



Framme vid lillsjön.



Glitter i vattnet. I like.



Glad men bländad Bob. ^^,



Solskeeeen.



Kolla in min stridspose, haha!



Faktum var att jag träffade bättre än Andreas. :D Ignorera alla hål i sidorna.



Andreas stannade så jag fick fota visenter också. Men det var lite för mörkt.

Kommentarer

H A I D I J A K O B S S O N

2009-05-15 - 14:16:37
Hoppas du har en härlig dag :) Vad ska du hitta på idag, en så solig fredag !



Vill du köpa en underbar bloggdesign? du bestämmer själv hur du vill ha den, jag gör&kan allt ! 200kr :)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus