Valborgsmässoafton

I går hände både det ena och det andra. Jag och Älsklingen började med att åka till Lappens grill för att delta i deras glasspremiär. Dock ligger alla dessa bilder på Andreas kamera. Sedan fick vi besök av Danne. Han fick följa med oss och fotografera det Japanska körsbärsträdet, vilket jag kommer visa bilder på senare. Sen började vi förfesta lite försiktigt innan vi begav oss ner till holmen. Vi fick med oss både Adam och John i förbifarten. Trevligt, trevligt.

Väl nere på holmen grillade vi och hade trevligt. Jag och Andreas var de enda som verkligen lyckades särskilt bra med våra engångsgrillar. Vi hade med oss både laxspett och jordgubbar och mysfaktorn var hög. Men vi var ganska trötta så vi begav oss hem ganska tidigt. I stället tittade vi på en film tillsammans innan Danne åkte hem och vi somnade ganska kvickt.

I dag är en slapp dag då jag egentligen inte har något som måste göras. Blir att försöka njuta av det och ta tag i alla små saker som måste göras. Puss på er!



Såhär snygg var jag när jag skulle försöka posa under förfesten, haha. ^^,

Kommentarer

Gabbe

2009-05-03 - 13:24:12
vilken snygg skjorta! =)

jätte fina bilder du har tagit oxå. hälsa andreas! =)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus