Det blir inte roligare än man gör det.

Dagens mellanmål var kesella med bär och mandel. 100 g kesella, 80 g frysta jordgubbar och 8 mandlar. Jag hade bara skalade mandlar hemma men det gick bra det med. Jag mixade min kesella med jordgubbarna och blandade i en knivsudd med stevia. Sedan toppade jag allting med hackad mandel. Jag hade ingen bra serveringsskål så det fick bli ett martiniglas. Det blir inte roligare än man gör det. Men ruskigt gott! Jag tillsatte också lite vaniljarom så smakar det precis som vanilj- och jordgubbsglass med nötkross. Man kan ju köpa färdig vaniljkesella men den innehåller mer socker än den naturella kesellan så då föredrar jag att söta med stevia och smaksätta med egen arom istället. 
 
 
Som vissa av er säkert har sett så har jag bytt namn på kategorin för träning. Den innefattar så mycket mer än bara träning så numera heter den 'Hälsa' istället.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus