Våga svettas!

Puh! Tidigar när jag har tränat på motionscykeln har jag aldrig svettats sådär ordentligt. Knappt alls faktiskt. Så idag dubblade jag motståndet mot vad jag brukar och trampade på i 45 minuter. Och svettas gjorde jag! Som den personliga tränaren Olga Rönnberg alltid säger; vill du ha resultat så måste du jobba för det. Man kan inte bara sitta och fjösa sig fram på cykeln och tro att det ska hända något.
 
Imorgon tänker jag träna trappor. Det är så skönt att vi har en trappa i vårt eget hem för mig som inte gillar att träna offentligt. Då kan jag springa upp och ner hur mycket jag vill. Utöver detta tänkte jag testa lite lunges och känna hur det går. Jag vet ju inte allt vad som funkar för mina leder, men det borde funka. Det blir också bicepcurls och plankövningar. iForm har ju släppt en guide med 24 olika former av plankan som jag är lite sugen på. Bålövningar på boll blir det förstås också. Lika bra att börja ladda!
 

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus