Livet leker

Jag och Andreas var en sväng ut till stugan och plockade hallon i går. Och några fästingar. Närmare tre stycken faktiskt. Alla kröp omkring på mig. Jag som har fobi för insekter fick jättepanik. Ingen hade hunnit suga sig fast som tur var i alla fall.

Väl i Borlänge gick vi på Lagerhaus och köpte bland annat kakeldekor jättebilligt. Jag ÄLSKAR Lagerhaus. Billigt, lekfullt och snyggt. När vi kändes oss trötta på vår småshopping gick vi in på Wayne's coffe så jag fick köpa mig en Ice chai latte. Så gott. Andreas drack kaffe. På väg hem fick jag migrän igen och man blir helt matt efteråt. Så resten av kvällen mös vi bara och åt räkor och kex. Kring elva-tiden tog vi en mysig kvällspromenad och sen la vi oss. I dag ska vi strax åka och fotografera Andreas lite och sen ska vi börja lägga golv hemma hos mig. Det ska bli spännande att se hur fotograferingen går, för jag ska testa något helt nytt faktiskt.

Vi har nyss njutit av lite vaniljglass med körsbärsirap ute i värmen. Mmm..





Copyright by Elin Wennemyr

Kommentarer

Angelica

2009-08-09 - 12:16:17
Du verkar ha väldigt fullt upp om dagarna hehe:).

Tur att jag inte är ensam om insektsfobi,jag är livrädd om nån insekt bara kommer för nära hahahah;)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus