Mysteriet på greveholm

Tittar ni på julkalendern? Jag tyckte att det blev ganska trist att titta på såväl barnprogram som julkalendrar ganska tidigt. Men årets julkalender är sådär lagom nostalgisk och väldigt bra gjort så den har lyckats behålla mitt intresse hittills. Jag blir till och med lite sugen på att titta på den gamla kalendern igen.
 
I övrigt har kvällt gått till att lyfta lite skrot. Ökade vikterna ytterligare lite eftersom jag kände att jag klarade av att lyfta samtidigt som tekniken var bra. Om jag inte har träningsvärk imorgon blir jag besviken, så mycket kan jag säga. A sover hos sina föräldrar inatt pga det dåliga väglaget. Jag tycker inte om att jag kör i onödan när det är så halt. Och imorgon har jag ännu ett hemligt möte där många viktiga beslut ska tas. Förhoppningsvis är det sista mötet som är hemligt. Vi får väl se!
 
 
Myser ner mig med Rasmus resten av kvällen.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus