Dagens träning

Idag delade jag upp passet så jag bara tränade överkropp. Jag är ganska slut efter arbetsdagen som har varit ovanligt intensiv. Och jag är trots allt ny på jobbet så det tar ett tag innan man slappnar av. Men jag trivs fortfarande som sjutton och är verkligen välsignad med trevliga arbetskamrater.
 
Hur som helst blev det som sagt träning av överkroppen idag. Jag känner inte att jag är i någon toppform just för dagen, men det är alltid skönt att träna. Jag kan ha svårt för det där med lagom så det är lite frustrerande för stunden att jag inte tränat mage, för jag sparade den till benpasset nästa gång. I övrigt blev det armar, rygg och bröst. Nu ska jag ta mig ett litet mellis tror jag och sedan varva ner resten av kvällen.
 
 
Något som jag för övrigt har fått helt dille på den senaste tiden är isvatten. Det räcker inte att det är iskallt vatten. Det måste vara is i. Jag kan få riktiga cravings efter det! Jaja, värre cravings kan man ju ha, eller vad säger ni? 

Kommentarer

Jenny

2012-12-10 - 22:47:10
Grym bild!
Svar: Tack snygging! :)
Elin

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus