Nervositet

I dag smäller det. Eller förhoppningsvis inte kanske. Hur som helst ska jag köra halkbanan i dag. Jag hoppas att det ska gå bra för jag är nervös som sjutton. Men det går nog bra ändå. Det är som sagt i Västerås så det blir nog en liten tripp i stan också. Vädret är ju i alla fall strålande vilket är härligt. Nu ska jag hur som helst äta frukost och sedan överföra lite pengar så jag har något att betala med senare i dag. ;)



Här är jag i bilen på väg till Borlänge. Jag får ett riktigt Carola-flow tack vare AC:n. ^___^

Kommentarer

Anki

2009-08-12 - 09:07:06
Lycka till med halkbanan! Jag tyckte den var rolig när jag gjorde den så hoppas du med tycker det..:)

Angelica

2009-08-13 - 08:59:39
Visst är det jobbigt?

Man vrider och vänder på sig och vaknar med ryck

av dom där drömmarna osv:/.

Inge roligt. Får hoppas det går över för oss båda snart:)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus