Sleepy cat

Jag har en katt i knät som tycker att jag borde rikta all min uppmärksamhet mot honom i stället just nu. Men jag ska göra ett försök att blogga i alla fall.

I dag har vi ägnat mer tid åt stugan. Vi har sågat, burit ved och stubbar samt skruvar i golvplankor i vedbon. I dag var jag dock lite trött i kroppen så det blev inte riktigt med samma energi som tidigare.

Jag har varit lite seg i allmänhet när det gäller motivationen till att vara "nyttig" den senaste tiden också. Men i dag passar jag på att mysa till det, såhär på en lördag, så börjar nyttigheterna i morgon i alla fall. Det känns som om motivationen är på väg tillbaka.

På torsdag dyker Elisabeth upp och det blir massvis med fotograferande. Hon stannar även under natten så på kvällen korkar vi nog upp en flaska vin och myser till det ordentligt. På fredagen sedan bär det ju av på min och Andreas romantiska weekend. Åh, så jag längtar till allting! ^^



Här är en bild från vår senaste fotosession.

Modell: Elisabeth Letho
Foto: Elin Wennemyr

Kommentarer

Anki

2009-08-15 - 22:30:13
Jag har haft en jättebra kväll.. Mys med godis och film framför tv'n..:) Hoppas du med har haft en trevlig kväll?



Ser ut som att du kommer ha en riktigt trevlig vecka iaf med mycket kul att se fram emot!

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus