Utmattning deluxe

Jag är helt slut. I går gick vi upp 07:30 och såg att det regnade ute vilket var perfekt golvläggar-väder. Först ringde jag vårdcentralen som har ett ganska bra ring-upp-system, så man slipper sitta i telefonköer. Dock fick jag vänta ända fram till tjugo i elva innan de ringde tillbaka. Men jag fick en tid redan på måndag i alla fall.

Kvällen innan hade jag brutal migrän så jag var helt utmattad bara av det och tabletterna. Men hur som helst bestämde vi oss för att börja lägga golv. Ca nio timmar ägnade vi åt hallgolvet. Jag tror själva läggandet tog fem timmar och resten var förberedelser då vi inte hade verktygen vi behövde osv. Men jäklar vad snyggt resultatet blev. Nu ska det bara dit lister sen är det klart. I det rummet. Nu är det vardagsrummet och köket kvar. ;) Men förhoppningsvis går det snabbare med resten när man fått in snitsen.

Jag kan säga en sak. Gym är ingenting i jämförelse med renovering. Såga, såga, såga, böja, banka. Min kropp är helt matt just nu. Mina händer värkte så mycket i går att jag inte klarade av att blogga. Men det här är i alla fall en bra kick-start. Jag och Andreas bestämde oss för att börja vara nyttiga igen, från och med i går.

Jag gjorde den här aningen flummiga bilden på honom här om dagen också. Den är inte riktigt färdig än. :P



I think I've lost my mind

Kommentarer

Angelica

2009-08-11 - 09:22:30
Vad hemskt med migrän:O.

Är det därför du ska till vårdcentralen?



Lägger du upp bilder på golvet sen när det är klart?:)

Anki

2009-08-11 - 10:14:12
Vad skönt att få golvet gjort..:)



Grym bild för övrigt!

Angelica

2009-08-11 - 10:45:16
Åh fy då stackare:(.



Härligt,längtar efter resultatet:).

Skriver här också om bloggdesign,skrev till dig på

facebook också:).

Tänkte om du kan fixa sånt?

Beth

2009-08-11 - 20:34:28
"Where's your head at" x) hahaha, passande låt till den bilden du!



Det låter verkligen som att du har ett enda stort renoverings-projekt i din lya du! Vilken sysselsättning, haha! :D



:*

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus