It's never enough

Just som ni trodde att det var slut, så kommer det två bilder till från lördagens fotosession. ;)





Vad gillar ni bilderna?

Jag ser fram emot kommande vecka jättemycket faktiskt. Jag har två nya tjejer som jag ska fotografera, och båda är skitsnygga så det ska bli jätteroligt. Jag kommer inte avslöja vilka det är innan det är dags. Det blir som min lilla överraskning till er. ;) Jag sitter hur som helst redan och spanar på teman till den ena fotograferingen. Jag tycker det är så roligt med teman när man har tiden. Man får utveckla sitt sinne för kreativitet och hitta nya lösningar på problemen. Så, kan man ju alltid fotografera naturliga porträtt när man inte har lika lång tid på sig, eller om det är något kunden/modellen önskar.

Kommentarer

Iza - eller Kuben ;)

2009-07-23 - 00:45:11
mig gillade den översta mycket, den var fin. älskar just håret och ryggen.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus