Middag

Anledningen till den dåliga uppdateringen i går berodde på att jag pluggade nästan hela dagen, samt planerade en romantisk middag för Andreas när han kom hem. Det var inte tänkt att han skulle jobba så mycket som han gör, men eftersom en person på hans jobb har råkat ut för en olycka så får han hoppa in för henne. Därför tänkte jag att det kunde vara skönt för honom att komma hem till en avslappnat miljö. Här är resultatet.





I dag blir det åter plugg, men också en sväng till gymmet och kanske en promenad om kroppen orkar. Vad ska ni hitta på i dag?

Kommentarer

Anki

2009-07-08 - 17:28:36
Tack så mycket för din fina kommentar!



Din mat ser helt otroligt god och fint upplagd ut. Tänkt om jag kunde lyckas få min mat att se ut så på tallriken.. Min brukar snarare se ut som pyttipanna..;)



Gårddagens poäng för mig blev 1 poäng. Lyckades till slut ta mig ut på en halvtimmes löpning..:)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus