Härlig dag!

I dag har jag pluggat i massor känns det som, även om jag egentligen inte gjort så mycket. Jag satte mig på den varma och soliga balkongen med en smoothie och läste. När älsklingen kom hem så cyklade vi hem till hans föräldrars hus och lånade deras bakgård att svalka oss på, eftersom de är bortresta. Det var riktigt härligt.

I morgon ska jag till tandläkaren first thing in the morning. Jag är INTE särskilt lycklig. Ni vet ju hur det gick förra gången. Kombinationen av fem bedövningssprutor och fyra bröst i ansiktet gör mig inte särskilt mycket lyckligare. Jag vet inte hur era tandläkare brukar göra, men sist jag var där så skulle de sträcka sig åt alla håll samtidigt, så man fick inte så mycket luft, så att säga. Men mycket mjukvävnad i ansiktet. :)

Hur som helst har jag ovanligt mycket ångest inför detta efter förra gångens bravader, men hoppas på det bästa.
Jag har lite plugg kvar att ta tag i trots att jag helst vill krypa ner i sängen och sova. Men det ska väl göras och jag hoppas att jag kan prata i morgon efter all bedövning.



Bilden är på mig från förra årets mys i solen med Andreas.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus