Hungrig som ett vilddjur

Jag bara äter och äter. Men ändå vrålar magen efter mat stup i kvarten. Det är egentligen inte det att jag är sugen på mat, på så sätt. För jag är vid närmare eftertanke inte särskilt sugen alls. Men magen vrålar likväl efter mer kalorier. Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag åt för flera. Haha!

Jag och Andreas var hur som helst ute på en kort promenad för en stund sedan. Han är fortfarande lätt förkyld så vi börjar långsamt. När jag kom hem så petade jag i mig ett äppte, ett ägg och sparrissoppa, så nu är jag ganska nöjd i alla fall. Vi får se hur länge det håller i sig. ;) Jag är dock smått sötsugen och det skulle inte sitta fel med en liten fika. Såhär härligt såg det ut när jag och Andreas fikade på hans balkong någon av de första sommardagarna. ^^,


Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus