Sommarlov!

I år har jag fem dagars sommarlov. De börjar NU! Men hur ser vädret ut då...? Det molnigt och tempen står bara på tolv grader..

Hur som helst har jag precis lämnat in det sista PM:et och det känns så skönt! Snart ska jag cykla iväg och jobba lite. Skön start på sommarlovet va? ;) Sen när jag kommer hem ska jag och Andreas ta en sväng till försäkringsbolaget. Och frågan är om jag inte ska ta en sväng till biblioteket och låna en bok i dag också. Så himla skönt det vore att få läsa en bok som man själv valt, haha!

Är ni mer intresserade av att titta på mina bilder än att läsa bloggen, eller kanske både och? Då kan ni se i menyn till höger att jag håller på att ordna mina bilder i olika kategorier. Allt är inte klart än, men det är ett pågående arbete. Bilderna från den senaste månaden finns i mappar i alla fall. Ett litet tips om man är sugen att kika lite. ;) Och glöm för guds skull inte att kommentera om ni hittar nåt ni gillar! Nu ska jag dra mig. Puss!





Såhär tänker nog jag spendera de närmsta dagarna. Förhoppningsvis klarar jag av att se lika söt ut som Pärlan, på bilden, när jag gör det också. ;)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus