Jag fick en ide.

Jag har fått för mig att jag ska göra ett fotoprojekt. Ett stort fotoprojekt. Jag har alla dessa fotoidéer. Jag tänkte försöka få tag på så många modeller i närheten som jag bara kan, så jag kan genomföra dessa idéer. Sen ska jag göra en utställning av allting. Jag tänkte förstås göra det ordentligt med rätt bilder tillsammans så det finns någon röd tråd i det hela. Men i så fall skulle jag börja med projektet nu och hålla på fram till hösten då jag förhoppningsvis håller min utställning. Låter jag galen? Jag känner mig lite galen. Men det vore sjukt kul!

Här är förresten en bild på den sjukt goda fruktsalladen jag åt tidigare i dag. ^^,



Kommentarer

nicole

2009-05-13 - 06:23:02
jag kan ställa upp ;o om funkar efter 4 eller på helger ;o haha

LillaMaggan

2009-05-13 - 08:32:34
Åh, ja!! ser hur gott som helst ut! Roligt med projektet! det är inte utan att man blir lite nyfiken på den röda tråden .... :)

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus