Got2b

Jag har alltid haft lite flygigt hår och diverse blekningar har knappast gjort saken bättre. Jag har mer eller mindre gett upp hoppet om mitt hår efter diverse försök med balsam, inpackningar, hårsprayer osv. Men nu har jag hittat en helt underbar produkt. Schwartzkopf har i sin serie Got2b tagit fram Smooth 'n chic, smoothing lotion. Den fungerar som en lotion för håret som man kan ha i handdukstorkat eller nyfönat hår och gör håret lättskött och fullt av glans. Dessutom slipper man allt flyg som i alla fall jag stör mig på. Helt klart den bästa produkt jag testat på länge!



Den söta behållaren gör ju inte saken sämre. 53:- kändes för mig som ett relativt billigt pris att betala för att få ett friskt hår igen!

 

Kommentarer

ullis

2009-09-10 - 22:11:06
Jasså säger du det också! Fullt med snajdiga tips idag :D skriver upp på köplistan

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus