Blåögat

Jag har blåöga på ena ögat. Så kan det gå om man ska ut och slåss på helgerna. Nej, nu skojar jag bara med er. Jag har visst blåöga men inte på grund av att jag har slagits med någon. Antagligen är det för att jag har stressat för mycket den senaste tiden. Det hemliga projektet har verkligen tagit på krafterna, men snart är det klart. Idag har jag tjuvstartat lite. Satt upp julgardinerna och adventsstakarna. Igår stannade Katja över natten igen. Jag passade på att baka lussekatter när hon var här. Resten av kvällen kröp vi upp i soffan under dubbelsängstäcket och tittade på Landet för länge sedan. Vilken nostalgi. Där satt vi och göttade oss, jag hormonstinn, bölandes och med värk i benen. Men med tanke på sällskapet kändet det ganska bra ändå! 
 
Imorgon kväll ska jag fota lite av vårat adventsmys så ni får se!

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus