Woke up happy!

Imorse när jag vaknade kände jag mig lycklig. Antagligen var det kombinationen av att vara utsövd och att vakna till ljus istället för mörker. Jag hatar att vakna upp när det är alldeles mörkt ute. Väl uppe så åt jag och Andreas frukost tillsammans och tände det första adventsljuset. Sedan dess har jag städat fram till nu ungefär. Gjort klart den där ordentliga städningen jag påbörjade. Alla papper sitter i sina pärmar, alla tvätt är tvättad, all disk är diskad, osv. Nu kan jag njuta lite mer av avdentsmyset. Dags för lunch tror jag till och med och sedan det efterlängtade träningspasset!
 
Såhär såg det ut imorse när jag tittade ut genom fönstret.
 
Denna bild är tagen ur lite konstig vinkel med tanke på lykta och lyktstolpe, men man ser ändå vilket fint samhälle vi bor i!
Första ljuset är tänt.
 

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus