Det är tanken som räknas

Imorse vaknade jag klockan 08:05. Pigg och glá kexchoklad. Skulle precis svinga benen över sängkanten. Sen somnade jag tydligen om. Och vaknade två timmar senare. Vad hände!? Ja, ja det är ju tanken som räknas, ellerhur?
 
När jag väl kom upp kände jag att jag hade träningsvärk i axlar, övre rygg, blygsamt i ovansidan lår och i vaderna. Efter några nysningar kunde jag även konstatera att jag hade lite träningsvärk i nedre ryggen. Eller så är det skoliosen som spökar. Vi hoppas på det första. 
 
Och jag har en sådan energi i kroppen idag så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen! De ringde för en stund sedan från Manpower och erbjöd mig extrajobb. Inte en sekund för sent om ni frågar mig. Samtidigt är det ju spännande vart man hamnar. Jag kan avslöja mer senare. Men det är ett jobb som jag tänkt att jag velat testa tidigare i alla fall.
 
Frukost i magen nu. Dagens blev 150 g jordgubbar, 150 g kvarg, 250 g naturell yoghurt, mixa, toppa med 20 gram hasselnötter. Mumma! Riktigt mätt är jag nu. Dags för dagens alla uppdrag. Ursäkta flummigt inlägg förresten. För mycket energi i kroppen och för lite i knoppen tror jag.
 

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus