Hallon- och havrepannkakor

Det dröjde med den där brunchen. När man är sådär hungrig tappar man av någon anledning all motivation till att laga mat! Hur som helst så blir det hallon- och havrepannkakor. Sen ska jag jobba en stund med lite saker som måste bli klara idag. Planen var att ta det lugnt i helgen, förbereda för nästa veckas möten, städa, klocka fram adventspyntet osv. Men så insåg jag att jag har ett TFP-jobb imorgon som jag måste göra. Så det blir storstädning idag så kanske jag kan smyga in adventspyntet från förrådet ikväll och pynta imorgon kväll. Jag känner mig som ett barn dagen före julafton. Jag ser verkligen fram emot att få upp lite adventsstakar, ljusslingor på balkongen, gardiner och dukar. Sen får resten av pyntet vänta tills det närmar sig.
 
 
Bilden har några år på nacken men mysfaktorn finns kvar.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus