I feel good!

Det absolut bästa med styrketräning som träningsform är att man känner av välbehaget av det längst. Först kicken av att lyfta tungt och bli riktigt slutkörd. Sedan ömheten i musklerna som övergår i träningsvärk dagen därpå. Och framförallt, musklerna! Jag vaknade av mig själv i morse strax före nio till och med. Så jag har uppenbarligen sovit gott efter träningen.
 
Idag blir det en annan form. Igår kände jag att jag fick riktigt bra kontakt i axlarna men jag har svårt att få till det med benen. Så idag blir det trappträning. Och mina facebook-vänner hjälper mig. De har fått i uppgift att gilla min  status. Och för varje person som gillar blir det en vända i trappan. Spännande!
 
 
Nu blir det frukost. Samma som igår. Jag kokade dubbel sats med ägg så jag lätt kunde fixa dagens frulle.

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus