Katja was here

Igår var Katja här en sväng. Människan som alltid på något vis ger mig så mycket energi. Hur som helst så åt vi middag tillsammans och drack vin. Vi lagade en supergod fisksoppa med kokosmjölk och lime. Smask! Sen fick jag ett infall att baka. Självklart ska jag alltid baka det mest komplicerade bakverket som vi inte har ingredienser till. Efter lite flaxande av fransande och blänkande med de stora blå gick Andreas med på att köra oss till affären. Slutresultatet blev pecannötspaj. Har aldrig ätit det tidigare men det var riktigt gott! Väldigt sött bara. När jag hade kladdat runt färdigt i köket hade det hunnit bli sent så Katja sov kvar över natten. Sedan tog vi bussen in till stan tillsammans. Hon hem till sig och jag till ett av mina... hemliga möten! Förhoppningsvis kan jag snart avslöja vad det är jag egentligen gör på dessa möten.
 

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus