Schlut i huve!

Idag har jag suttit med mitt lilla projekt heeeela långa dagen. Jag har bara tagit paus för att äta och uträtta nödvändiga behov. Nu är jag helt slut i huvudet. Eller "Schlut i huve" som vi säger i dalarna. Nu ska jag lura ut vad jag är sugen på för middag. Till mellis testade jag något nytt. Kvarg, banan och kakao mixat. Toppat med lite hackad mandel. Till min stora förvåning smakade det precis som chokladmousse! Tänk att det skulle vara så gott att äta nyttigt.
 
Imorgon ska jag iväg på ett viktigt möte i Falun och på fredag ska jag dit igen för att skriva på kontrakt för jobbet. Spännande! Och vilken slump att jag hamnar på samma ställe som min förra arbetsplats i Falun, men utför helt olika jobb. Men då vet jag ju i alla fall att jag får trevliga kollegor. Nu ska vi se om jag inte orkar träna lite idag också...
 

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus