Smygtitt i bröllopsplaneringen

Ena dagen tycker jag att det känns som om det är flera år kvar. Andra dagar känns det som om det är imorgon det ska ske. Hur som helst så är det ju bra om tärnorna slipper gå näck ner för altaret. Vi har bestämt oss för att sy upp kläderna till mig och mina tärnor. Eller ja, min underbara väninna har lovat att hjälpa oss med det. Hon är helt otroligt duktig så jag litar på henne till 100%. Och igår fick jag mönstret till tärnornas klänningar. Jag har tänkt på det lite extra nu när jag har letat efter mönster. Visst ser alla modellerna ut som retro-klippdockor? Alltid med något inte så modernt blommigt mönster och lite 60-talsinspirerade frisyrer. Lite härligt samtidigt tycker jag. En av klänningarna på bilden, i lite andra färger på tyget, kommer att traska ner för altaret i triss nästa sommar i alla fall!

Kommentarer

Emilie

2012-11-14 - 11:32:06
Superfina!!!! :D
Svar: Vad kul att du tycker det! :D
Elin

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus