W-logg

Man pratar om att Vlogga när man videobloggar vilket borde göra detta inlägg till Wlogging. Wedding-blogging. Turen till tygaffären gick fint. Vi hittade det perfekta tyget på en gång och det blev ju betydligt billigare än vad jag hade räknat med! Vi behöver inte gå in på några specifika summor men det är ju så man funderar på att börja sy sina egna kläder. Fattas bara att kunna sy och ha en symaskin. 
 
När jag väl stod där så kändes det plötsligt så verkligt. Magen fylldes av fjärilar och jag ville bara pipa sådär löjligt som jag brukar göra när jag är lycklig. Jag tror att jag höll en ganska bra fasad i alla fall. Inga märkbara pipanden.
 
Vill ni ha en tjuvkik på hur tärnornas klännigar kommer att se ut? Ni har ju sett mönstret tidigare och dessa färger blir det.  Ungefär såhär! Ni har ju sett mönstret tidigare och dessa färger blir det. 
 
 
Denna bilden är från http://www.alfredangelo.com

Kommentarer

Katja

2012-11-21 - 20:39:39
Jag har en symaskin ;)
Svar: Men retas lagomt! ;)
Elin

Skriv en kommentar









Tema gjort av Mimmi Thorneus